לוגו - קירות טיפוס

טיפוס על קירות לילדים עם הפרעות קשב וריכוז

טיפס על קירות לילדים

תוכן עניינים

כיום, המודעות להפרעות קשב וריכוז גבוהה מהעבר. מחקרים מצאו שלמעלה מ-10% מהילדים יש הפרעות קשב וריכוז.

זה יכול להיות מצב מאוד קשה להורים, לפעמים הילדים שלהם מאוד פעילים והם מאוד אוהבים לעשות דברים שלא בהכרח טובים להם. בדרך כלל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז מבלים זמן רב במשחקי וידאו או בגלישה באינטרנט או סתם רצים לכל מקום ועושים בלאגן.

אז למה לא לתת להם משהו טוב לעשות שיעזור להם עם הפרעות קשב וריכוז שלהם. כמו טיפוס על קירות לילדים עם הפרעות קשב וריכוז.

כמה דרכים להשתמש בטיפוס כדי לטפל בתסמינים של הפרעות קשב וריכוז.

מחקרים מראים שטיפוס על קירות מקל על מתח וחרדה באופן כללי. זה סימפטום אחד שהרבה ילדים עם הפרעות קשב וריכוזטיפוס על קירות לילדים מתקשים להתמודד איתו.

התנועה הפיזית של טיפוס דורשת מיקוד ומעורבות מהגוף, מה שיכול לשפר את טווח הקשב אצל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז. טיפוס בשילוב עם מדיטציית מיינדפולנס הוא דרך רבת עוצמה להשקיט את התודעה ולהביא יותר איזון לחיים.

ילדים שמטפסים גם לומדים כיצד להגדיר יעדים, לעקוב אחריהם ולפתח משמעת עצמית (יכול להתאים לכל ילד). אלה מיומנויות חיוניות להתנהלות עם הפרעות קשב וריכוז.

מעבר לזה, טיפוס על קירות גם מוציא ילדים החוצה, מחזק אותם, כיף, מגביר את היצירתיות, תרגיל נהדר בעבודת צוות, זה מאתגר וכל אחד יכול לעשות את זה.

אנשים עם הפרעות קשב וריכוז נוטים להתמקד יתר על המידה בדבר אחד, כמו משחק וידאו או שיעורי בית למשל – ועלולים לאבד את תחושת הזמן.

טיפוס על קירות לעומת זאת, היא פעולה שנותנת הפסקה נפשית מהמסך ודורשת מהמוח להתמקד במקום שבו נמצאות הידיים והרגליים, כמו גם בתזמון הנשימה בכל צעד. בדרך זו אפשר להגביר את היכולת של הילדים לבצע ריבוי משימות בבית הספר או בבית.

הרבה אנשים עם הפרעות קשב וריכוז נוטים לדבר בצורה מוגזמת ולפחד כשהם נמצאים במצבים חברתיים. הפעולה הפיזית של טיפוס, לעומת זאת, היא דרך מצוינת לתעל את כל האנרגיה הזו למשהו פרודוקטיבי. אתה יכול ממש לדבר (או לשיר או לצרוח) בליבך בלי שאף אחד ישפוט אותך!

טיפוס יכול לעזור לאנשים הסובלים מחרדה חברתית למצוא את הביטחון להרגיש בנוח עם עצמם, מה שיגרום למצבים חברתיים להיות פחות מלחיצים, ולכן פותחים אפיקים לפגישה עם אנשים חדשים.

טיפוס צוקים הוא אימון נהדר ועוזר למשתתף לשרוף עודפי אנרגיה- החלק הזה קל. החלק הקשה? טיפוס עדיין דורש מיקוד נפשי וריכוז.

טיפוס הוא דרך מצוינת להישאר פעיל ולשחרר אנדורפינים; זה משפר את תחושות האושר והרווחה הכללית – מה שיכול להוביל למערכות יחסים טובות יותר, לעבודה בבית הספר ולחוויות חברתיות.

משפחות יכולות לצאת יחד לטיפוס צוקים, אמצעי לקשר משפחתי- טיפוס הוא פעילות צוות וזה נהדר לראות את המשפחה שלך עובדת יחד כדי לתכנן אסטרטגיות להשלמת המסלול.

כולנו יודעים כמה קשה זה יכול להיות לנהל ילדים עם הפרעות קשב וריכוז אבל טיפוס הוא דרך מצוינת להוציא אותם לאוויר הצח ובו זמנית לעזור להם לפתח מיומנויות מיקוד נפשי שבוודאי יועילו להם ב העתיד.

שתפו עם חברים